BasisBabyBox

  • No products in cart.
  • Home
  • Over Mij
  • Winkel
    • Badderen
    • Boxen
    • Handmade
    • Handmade Prematuur
    • Jollein
    • Jongen
    • Kerst
    • Kleden
    • Meisje
    • Overigen
    • Sale
    • Slapen
    • Unisex
    • Speelgoed
    • Verzorgen
    • Voeden
    • Zero2Three
  • Winkel
  • Nieuws
  • Contact
  • Home
  • Nieuws
  • Start
  • PostNL-bezorgers laten niet langer een papieren niet-thuisbriefje achter.

PostNL-bezorgers laten niet langer een papieren niet-thuisbriefje achter.

PostNL-bezorgers laten niet langer een papieren niet-thuisbriefje achter.

door Elly / zondag, 19 juni 2022 / Gepubliceerd in Start

Wij versturen onze pakketten via PostNL
Vanaf 1 juli laten PostNL-bezorgers niet langer een papieren niet-thuisbriefje achter wanneer jij klant niet thuis bent. Jullie worden voortaan alleen via de mail of PostNL-app op de hoogte gehouden van de status van jullie pakket.

Wat betekent dit voor jullie als klanten?
Zijn jullie niet thuis op het moment van bezorging? Dan willen jullie natuurlijk graag weten waar het pakket is afgeleverd. Daarom is het van belang om jullie mailadres bij de bestelling te noteren, zodat je weet waar je bestelling blijft, wordt het bij de buren afgeleverd of bij een PostNL locatie. Dit kan een hoop irritatie voorkomen. En daarbij voorkomen we ook nog dat ze het pakket gaan terug sturen, wat weer de nodige kosten met zich mee brengt.

  • Over
  • Laatste berichten
Elly
Laatste berichten van Elly (alles zien)
  • Hoeslaken en moltons voor een junior bed, 70 x 140-150 cm. - 3 juli 2022
  • PostNL-bezorgers laten niet langer een papieren niet-thuisbriefje achter. - 19 juni 2022
  • Prijsstijgingen. - 31 mei 2022
Bekeken: 37
  • Tweet
Tagged under: mailadres, PostNL

About Elly

Wat je nog meer kan lezen

Agenda Oktober
Handmade Boxpakjes in maat 50-56.
6 maanden

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws

  • PostNL-bezorgers laten niet langer een papieren niet-thuisbriefje achter.

    Al enige tijd wordt er door klanten gevraagd of...
  • PostNL-bezorgers laten niet langer een papieren niet-thuisbriefje achter.

    De afgelopen dagen ben ik druk bezig om mijn we...
  • PostNL-bezorgers laten niet langer een papieren niet-thuisbriefje achter.

    De afgelopen 4 dagen heb ik op de NEGENMAANDENB...
  • PostNL-bezorgers laten niet langer een papieren niet-thuisbriefje achter.

    Het is alweer bijna zo ver: De Negenmaandenbeur...
  • PostNL-bezorgers laten niet langer een papieren niet-thuisbriefje achter.

    Al enige tijd beloofd, maar het wachten is belo...

Recente reacties

    BasisBabyBox-logo

    Het allerbelangrijkste ben jij, jij moet je tijd en energie gebruiken voor de groei en ontwikkeling van de baby en dan zorg ik voor de basisproducten die je nodig hebt om je baby te verzorgen.

    Bezoek de winkel

    Productcategorieën

    • Badderen
    • Handmade
    • Jollein
    • Jongen
    • Kleden
    • Meisje
    • Slapen
    • Unisex
    • Verzorgen
    • Voeden
    • Zero2Three

    Handige links

    • Tips en adviezen
    • Gelukkige kopers
    • Bestelling volgen
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy Policy
    • Retourinformatie
    • Klachtenregeling

    Kom in contact

    +31 6 505 305 28
    info@basisbabybox.nl

    BTW: NL099777435B01
    KvK: 64554112

    BasisBabyBox Instagram BasisBabyBox Facebook

    © Copyright BasisBabyBox | Website door MediaMaus

    TOP
    BasisBabyBox
    Beheer cookie toestemming
    Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
    Functioneel Altijd actief
    De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
    Voorkeuren
    De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
    Statistieken
    De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
    Marketing
    De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
    Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
    Bekijk voorkeuren
    {title} {title} {title}